Za svežu hranu, mislim da je dobra, ne zbog veganskog pomodarstva, nego zato što mi samo tako mozak radi SAVRŠENO.

patlidzan
Dakle – kako izgleda ispitni jelovnik:

1. Počneš sa 400 ml tople limunade – bez šećera – 1 limun – tako radiš jutarni detox + dobijas energiju kao da popijes 2 kafe (P.S. Pliz. Nakon toga budi blizu toaleta :)) Ovde negde odradi trening od 35 min – gde treba da puls držiš na preko 140 – da ti prorade plućni vrhovi i da ti se mozak oksigenizuje, celo telo aktivira – tu smo spremni za borbu i tu razumeš da je mit o kafi samo mit, te da te stvarno probudi fizička aktivnost.

2. Pojedeš šaku badema/oraha/lešnika – koji su preko noći bili potopljeni u vodi i uz to pojedeš jednu bananu (ukupno jednu šaku)


3. Usput, kada god možeš cepaj vodu – čistu vodu, po jedan litar na svakih 25 kg tvoje telesne mase – izbegavaj da piješ iz plastike (postoji istraživnje u USA rađeno na uzorku od preko 500.000 ljudi koje pokazuje da se prilikom konzumacije hrane iz PET ambalaže oslobađaju ženski hormoni – što je prilično zeznuto na dugi rok – svejedno da li si M ili Ž)


4. Na početku svake pauze možeš da odradiš neko istezanje, pojedeš voćku ili npr bananu prelivenu medom i kašikicom cimeta (kad god možeš voće jedi celo – ne sok, jer da je priroda htela da pijemo sok na jabuci bi rasli tetrapakovi – šala postoji fora sa bržom ili sporijom apsrorpcijo šećera)

Cute Watermelon girl

5. Šejkovi – par puta dnevno možeš da napraviš šejk. Ako nemaš blender (Kinez košta oko 3000 din) izgnječi dobro bananu, gurni to u veću čašu, pospi kakaom/rogačem/izgnječenim jagodama/višnjama (čime god) i prelij sojinim mlekom (izbegavaj obično mleko – jer ma koliko se drugačije verovalo – mi mleko varimo dobro do 3 godine). Ovo zamešaj i uživaj.

6.Salate – npr mešavina zečenih salata + paradajz + masline + na tiganju malo zapačeš semenke bundeve, suncokreta (proteini, masti), to preliješ maslinovim uljem medom i sa malo balsamika (ako ne voliš slatko-slane ukuse cepaj salate kakve hoćeš)


7. Hleb NIKAKO! Samo “Tonus” Ili da mesiš svoj hlebac. HLEB, i ostali proizodi od belog brašna su Aušvic za učenje! Isto je i sa ostalim složenim šećerima (saharoza) koji se zajedno sa trilion hemije nalaze u slatkišima.


8. Kada ti pada koncentracija: banana+cimet, ili jabuka+cimet+med ili jagode + med (umesto meda možeš da koristiš i Javorov sirup)


Svakako bilo ko ko ne želi ovo može da ubaci grilovano meso ili šta već, samo da izbegava složene šećere, preobimne obroke, previše slano i prerađenu hranu… Umesto ovoga – prosti šećeri, manje soli (ne bez soli, bolje Kalijumova so ili Morska so), što više presnih i celih namirnica.

Za pomoć pri učenju za ISPITNE ROKOVE tu su i naši treninzi Efikasnog učenja. Saznaj više KLIKOM na LINK.

 

 

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone