Strategije ubrzanog i efikasnog učenja

MENTALNE MAPE

Odvoj bitno od nebitnog, bolje poveži i zapamti 

Mentalne Mape su dvodnevni trening tokom kojeg uvežbavamo kreiranje dijagrama za efikasno učenje. Učimo kako da povezivanjem kreativnosti i logike, slika, boja, reči i njihovom pravilnom organizacijom podignemo i kvalitet i brzinu učenja.

Većina učenika i studenata u klasičnom školskom sistemu nauči da uči gradivo tako što pokušava da po redu (linearno) upamti stotine ili hiljade podataka. Takav pristup učenju je težak i neadekvatan, jer učenje prirodno funkcioniše potpuno drugačije. Naš mozak ne pamti linearno i digitalno, nego radijalno i analogno. Naš mozak ne buba suvoparne podatke po redu nego nasumično uzima slikovite činjenice i njih dalje integriše. Drugi rečima – klačično učenje je – neprirodno.

 

Osim kreiranja mapa, na treningu savladavamo i tehnike za selekciju ključnih reči, povezivanje gradiva, tzv. „učenje sa razumevanjem“ i memorisanje činjenica. Usvajamo sistem optimalne organizacije u učenju i način za održavanje memorije aktivnom (kako da usporimo zaboravljenje).

Mentalne mape su deo Programa Ubrzano učenje koji se bavi procesom obrade informacija (program je podeljen na: prijem (Brzo Čitanje), obradu (Metalne mape) i skladištenje informacija (Tehnike pamćenja)).

Na Mentalnim Mapama mi dosadno – linearno i digitalno učenje, pretvaramo u uzbudljivo – radijalno i analogno.

Detaljnije, na treningu Mentalne mape se bavimo: Fictional literature is made from the (2)

1. Fenomenom učenja i razumevanjem njegovih faza – kao teorijskom osnovom
2. Preduslovima za kvalitetno učenje: fenomenom koncentracije, motivacije, kreativnim razmišljanjem i memorijom i njihovim usavršavanjem.
3. Dizajniranjem Mentalnih mapa – uvežbavanjem specifičnih pravila o izgledu i strukturi mapa, koja postoje da bismo izvršili “provokaciju” pažnje, razumevanja i prisećanja
4. Uvežbavanjem Logike 3 Kruga učenja – gde zapravo mentalne mape upotrebljavamo kao alat za deduktivno razmišljanje i učimo kako da učimo “sa razumevanjem” umesto da memorišemo nepovezane i besmislene činjenice.
5. Organizacijom učenja i njenom primenom u mapiranju
6. Selekcijom – odnosno prepoznavanjem i upotrebom ključnih pojmova iz neke materije.
7. Obnavljanjem – Primenom modela efikasnog obnavljanja koje obuhvata – obnavljanje za vreme učenja, nakon završetka učenja, i ponavljanja naučenog u definisanim ciklusima zaboravljanja.

Do kraja ovog treninga očekuje se da polaznici znaju kako da prilikom učenja organizuju podatke tako da podignu nivo razumevanja (povezivanja) i prisećanja naučene materije sa prosečnih 40% na 80%. Takođe, učesnici treba da razumeju tehniku i umeju da odvoje ključne pojmove, kao i da vremenski organizuju svoje učenje čime se ono ubrzava oko 20%.

Gde se treninzi održavaju?

Za sada radimo u Srbiji (Beograd, Novi Sad, Niš, Kragujevac, Čačak), Bosni (Sarajevo), Crnoj Gori (Podgorica, Tivat, Budva), Švajcarska (Cirih).

Za prijavu ili za više INFORMACIJA za trening klikni na LINKU ili pozovi + 381 69 3386 976, +381 62 8486 716 (dostupno i na Viberu)

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Leave a comment

Required fields are marked *